Jan 28, 2010

...kalo pompuan tanye....

aku tebace note ni kat fb kwn aku....cam best jek...so aku nk post n nk tau pendapat korg....tol ke ek pompuan cmnih???

Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu?

Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni!

Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek.
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I.

Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la.
Makna tersembunyi: Tolongla picit kepala.

Kalau perempuan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja.
Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?

Kalau perempuan kata: I suka berkawan dengan you. You baik, memahami bla bla bla...
Makna tersembunyi: Hish.. I rasa macam minat sesangat kat you la.. Rasa macam nak jadi awek you je.

Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.

bg aku la kan..
memg kdg2 patot pompuan kata ginih...

2 org bkate2:

EzsulhAR said...

hahaha! betul, betul. thoughts behind the words.

:)

w.@.W.a said...

ha 2 la....
aku kdg2 te pk...
pe lak yg laki pk bile kite tnye gitu????