Jan 27, 2010

x setabah dulu....



aku da x setabah dulu....
aku sering nanges+muram+mls nak ckp ngn org....
aku x yakin ngn diri aku sendiri...
aku rase sgt lemah...
aku sgt down...
aku sgttttttttttttttttttttttttttt....
urghhhhhhhhhhhhhh.....

wawa.....
ko da beso....
kuatkan smgt ko...
jgn sket2 cari ibu...
cite masalh kat ibu....
nanges kat ibu....
try settle masalh sendiri dulu...
try slow2...
kalo da tensen sgt....
br cr ibu...

aku sgt rindu ibu aku...
nak nages je skrg ni...
ok...da nanges da pon...
byknye air mate aku....
malu2....

bile la nak raye cine ni....
nak pelok ciom ibu+ayah....
ayah...sowy....kete da lame x cuci....
memg koto sgt ayah....
xpe2...nnt b4 raye cine along soh abg2 encem car wash cuci kan ye...
ayah sowi...
kete tecalar...
sbb teseret bumper org....
hehehehe...
nak viva Elite leh x ayah???
heheheeh...

aku bkn anak mnje....
tp aku la yg sgt rapat ngn ibu ngn ayah kalo nk dbndingkan ngn adeq2 aku....
mnje sket la..
sbb dulu mase masok asrama asek nanges jek....
ibu aku pon asek nanges jek...
hehehehe....

dah la wawa...
stop la nanges 2..
burok r weh muke bile ko nanges...
habes basah note eko bentik aku...


xleh tahan r...
mesti nk nanges gak...
baru best...
lege...
wpon ade jek rase x best skrg ni....

sok (28 jan) PRK....
pilihanrayakampus....
aku sbgai stdent UKM kene la jlnkan tggngjwb mengundi wpon aku x suke...
ntah la nape..
aku memg x suke PRK...

ape2 parti yg menang nnt,,,,
thniah la ye....

wawa...tabah la kamu...
kuatkan semangat...
cari smgt 2 dari kawn2 kamu...
diorg sume best...
dekat ngn kamu....

korg...
tq sgt2....
aku hepi ngn korg.....


wawa,mursyid,pqa,laila,faz,alia






kosmateku tersayang





ibu n ayah..muahh~~~

2 org bkate2:

gadis hijau disitu said...

sawit..!!jgn la dikau bermuram durja..ahaha
weh..rileks r...walau pon aku tak pna rse jauh gle ngn famili tp ku rse ku phm perasaan ko....ko kne kuat weh...klo ko rse nak luah pape teknologi ade....ko cntc je geng 3.19 kite..ehehe...InsyaAllah ktowg sedia bantu ko....

w.@.W.a said...

ana...
aku rindu korg sume....
sbb ngn korg je aku leh nanges same2...