Feb 20, 2010

Bahagia 4::16feb2010

Aku kuar ngn my cyg….hehehe….best3….g wifi je…bkn wat pe pon….pg2 pas mandi aku msg dy….**jd x nak kuar???** ++ayuh++ 2 jek yg dy jwb….dy memg gitu….msg aku pendek2 jek….**okeh, jap lg wawa amek abg kat uma**….smpai2 uma dy jek mak cik dy ade….sorg kat luar sorg kat tngkap…amek ko…cuak+segan aku….bwk anak sdare laki dy ni kuar…hahaha….pnjam akmal skejap ye….hehhe…abg la drive ye…wawa nak jd boss…hahaha…aku memg suke buli dy…padan muke dy….lalallala~~~ kitorg wifi kat aliff…restoran mamak kat pontian….ramai jek yg on9….segan lak aku….tp ade aku kesa…sume org x knl aku…xpe2….lepak2 on9 da 2 jam….pas bateri laptop abg abes, kitorg balek….jap je mcm….rindu sgt kat dy….aku memg rindu sgt kat dy….aku tau dy pon rindu kat aku….pas da puas melepak+merayap, anta dy balek uma….huwaaaa…=( mule la kisah sedih aku….nape ek???sbb da x dekat ngn dy…hey..padahal kitorg dkt jek….uma dy ngn uma aku dkt…tp bile aku da kat bangi nnt, memg jaoh la….aku x suke balek uma n then kene balek bangi….mst aku sedih….wawa syg abg….muah!!!

0 org bkate2: