Mar 4, 2010

bile da lemah

wawa..try +ve kan diri 2..
jgn pk bkn2...
jgn pk yg burok je...
kalo bkn ko yg ubah dri ko...
sape lg...
xkan kwn2 ko...
xkan ibu ngn ayh...
ibu ngn ayh just boleh bg smgt jek...
tp ko yg kene ubh diri ko...

sem II ni sgt bz..
sgt2 bz...
da puas da aku nanges sbb terlalu tensen...
tp aku tetap x kuat..
aku lemah...
start dari mefek...
aku da xtentu arah...
abes mefek....
biro ict plak...
majalah kolej...
smpai skrg x settle...
org len yg xnak bg kejesame, aku yg kene...
sbjek2 aku...
lab report...
belambak gler....
presentation...
sume nye...
sume nk sbmit b4 final exam....
kesemua nye...
mane nak stdy for midsem lg...
final lg 4 mgu jek....
aku cam kosong....
blur...
xkan aku nak hancorkan hidup aku sendiri.....
xkan aku nk hncorkan harapan ibu ayh...
harapan abg jgk...

aku suke tggh keje...
dulu x cmni...
dulu wpon lmbt tp aku wat la jgk...
sket2....
jalan jgk kje aku..
tp skrg...
xlg cm 2...
aku serabot ngn bende laen..
ntah pape aku ni...
anep penah ckp ++jgn la pk keje 2 byk..pk sket2 jek...nnt sket la jdnye...kalo pk byk, byk jdnye++
anep sgt baek....
dy slalu motivated kwn2 dy..
tmasok aku...
tq sgt2 anep....

naseb bek aku ade parents yg fhm aku...yg bg smgt kat aku...yg x penah lupe tggngjwb untuk didik aku smpai skrg...
aku ade abg yg fhm aku...
yg leh trime aku seadanye...
yg leh fhm keje aku...
**kdg2 aku jek x fm dy**
sowy cyg...
slalu wat aku snyum...
bg aku keceriaan....
bile susah senag aku...
mst ade dy...
aku ade kwn2 yg sgt best...
yg slalu wat aku ketawe..
lupe masalah aku bile ade diorg...
aku syg sumenye....

ape pon yg tejadi, ko kene kuat wawa...
ingt org2 sekelilng ko...
org2 yg syg ko...
org2 yg dekat ngn ko...


...wajah2 org yg aku syg n aku perlukan sgt2....






0 org bkate2: