Mar 6, 2010

nanges lg...

rum8 da tdo..aku da blur...xtau nk wat pe....tetibe air mate aku mengalir kluar...sensetifnye aku....aku rindu abg...rindu sgt2....tp dy??? x rindu aku pon...aku tau...dy xkesa pon aku ade ke x..same jek....

sbenanye mlm ni dy g men bdmnton...aku xkesa mule2..tp lme2, aku msg, msg, msg x reply...da kol 12 lbh...xkan x balek2 lg...dy x penah gini..sblom2 ni, pas dy balek je, dy msg aku...tp skrg x lg...nape ye??mst dy da bosan ngn aku...kalo bosan tros terang je abg..wawa sedar sape wawa ni..wawa jek yg terlalu sygkan abg..tp abg xsyg wawa pon...smpai hati abg...dah la abg..jgn cari wawa lg...

2 org bkate2:

cik noumie zafierynn said...

alolooo...npe sume owg cedih2 ni..
namoe la nanges2...
t da xcomey...

w.@.W.a said...

ntah la eja...kdg2 bile da smpai mase kite perlukan dy sgt2, dy x de ngn kite..rase sunyi sgt....