Apr 4, 2010

hari ini dalam sejarah

takot x ngn tjok entry 2??? x takot ke???ala korg ni...wat2 la takot or tekezut sket....br smgt aku nak menulis..hehehe..ngade =)


sebenanye xde pe la sgt SEJARAH 2...dy cm kejadian pelik je....AKU NGN MURSYID G JOGING....pelik kan??? mgkin bg korg x pelik la sbb korg rajin joging...tp bg aku??? sgt pelik weh...

siyes ni x tipu....xpenah nak tipu.....da 4 sem aku kat UKM....br skali ni aku joging sekitar ukm...sekitar ke??? xla....stakat dr kajai, g ibu zain, msok stadium, round2, cuci mate, g padang, tgk org men rugbi=seksi..hahahaha, pas 2 balek kolej smule....tros g kafe...apekah??? konon nk kurus...skali da baham makanan, mak oiiiiii x hengat....hahhaha

aku ni x la jahil sgt berjoging ye kwn2...ak penah je joging....kalo cuti2, dok uma, joging ngn fmly aku, joging besame shbt aku, yati awek ewan, joging2, blek uma sarapan x leh bla..gemok balek....xpela asalkan ade istilah joging dlm kamus idop aku...

2 je nak cite...cm bngge ngn diri sendiri...pas 2 mlm lepak...penat....xpenah2 joging..amek ko jajan!!!! oiiiii stdy deh.....exam nak dkt ni....dush2!!! tumbuk muke sendiri....tq...

bye..=) AKU JOGING...xde sape nak bg award ke?? lalala~~~~

2 org bkate2:

impish_yatie said...

ahahaha...kat sne bru festime ke cik akak???=P

w.@.W.a said...

ahahaha...tau x pe weh....