May 11, 2010

Xpressmusic ku:((

tajok entry name fon ku.....

sbb...
fon kesayanganku da rosak....
ye...DAH ROSAK ye kw2...
**ade sape2 nak hadiahkan aku iPhone??**

aku tau sbb pe rosak..
sbb masok air laut...
sbb masok air masin....
sbb aku g PULAU KAPAS last week..

ok..jgn slhkan pulau...
salah kan diri ko...
aku letak fon dlm beg body glove aku tuh...
pas 2 leh je mase nak balek, aku letak beg tuh kat lantai bot..
sure2 la lantai bot tuh basah...
basah ngn air masin lak 2..
ermm...
aku x sngke..
n lupe lak ade fon kat beg tuh...
heheh....
kalo org curi pon aku x sedar agknye...

bot tuh laju...
n kompem byk air tepercik masok...

owh sygku...
nape la time2 aku sesak x beduet nih ko nak rosak...
owh..2 la hp paling aku syg....
sbb sume ade...
n sbb hp 2 bg aku kenangan yg aku x leh lupe...
miss him so much....
n really2 want 2 date wif u now..T_T

**pesanan kepada dak2 laut, jage la fon anda sebaek nye ketika di pulau ye...
**da byk da fon rosak...


1 org bkate2:

c H i k said...

aku pown ade hp yg same dulu. aku SAYANG GILER hp tu, sayang aku padanye lebih dari sayang kau kat pakwe kau. uhuhuhuu. tapi hilang mase xcident, aku yakin hp tu dah kene langgar ngan lori beras agak nya. owh pity hp. =(