Jun 13, 2010

::bahagia biler bersama::

mood::jiwang..**dlm ati ak ngh ade taman nih**
kalo x suke bace yg jiwang nih, xyah bace ye....hehehe

entry b4 nih pasal cuti aku yg telebih ... or cuti yg disengajakan...**ponteng kelas** tp naseb bek kelas 1 jek...so x la ponteng sgt kan...aku puas dok uma..puas sgt2....kebetulan cuti skolah...so adek2 aku ade la kat uma...ayah pon...ibu je la...mmg keje..tp still la leh luang mase ngn aku....so bile da dok uma tuh, yg aku tau tdo, tv, masak sket2,**xnak caye sudah**....dush3!!!

yg aku plg suke cuti kali ni sbb aku ngn amal da dekat....sgt dekat....sbb nye dy da pndah uma sblah taman aku...mmg dekat la..jalan kaki pon smpai....uma dy b4 nih pon dkt gak, tp kalo jalan kaki, mmg leh tecabot kot kaki..tp kali ni mmg taman dy tuh, tmpat yg adek aku slalu men basikal..pusing2...so mmg dekat la...aku pon cam mengade..bile balek dr mane2, mst nak masuk taman uma dy tuh...ngade nye aku....baeklah...muke da merah ye skrg nih....hehe

pas 2 bile nk kuar wifi, aku mst ajak dy...seronok kot...yg kitorg tau, ktawe2, ktawe2 dan ktawe...hepi gler aku...sbb 2 aku suke ajak dy kuar...wpon kdg2 cam rase sgt neyuesahkan dy, tp aku da suke, nak wat camane??? gagaga....

aku takot dy xnak je, tp dy nak je kot....ade 1 hari tuh, dy kene tggu org nak wat pe ntah kat uma dy..aku da ajak dy kuar tp dy kate lmbt sket....ok la aku x kesa...n then aku tggu2 dan tggu, lmbtye dy...da bepeluh aku....tp xpe....sabo je...bkn tggu kat mane pon..kat uma jek...sbb aku suke bile kuar sesame ngn dy nek kete...haha...aku suke..sbb aku suke dy....gedik gler...aku bahagia ngn dy....mmg dulu slalu sgt gado....sgt2...tp dy sgt sabo ngn aku...ikot je perangai aku...kalo dy leh ckp, dy ckp..kalo x dy diam....n br aku sedar, dy btol2 sygkan aku....so xperlu la aku nk pk bkn2 lg pasal dy...bkn bemaksud x pk lgsg tp aku da leh kurangkan sikap aku yag sgt suke pk bkn2 pasal dy,,sume yg dy wat aku pk salah..aku pk dy ade pompuan laen..aku pk dy curang....tp x....aku tau....maaf awk....sy tau awk penat lyn perangai sy gitu..sy x wat lg....

pas 2 nye laptop aku nih aku soh la dy format bg laju sket...mcm2 da dy wat..free lak tuh...aku x byo pape....rase cam x patot lak..wpon bf tp rase x sedap ati...maceh ye awk....pas 2 aku gne la laptop dy...wah seronok....laju...leh snap2 g,bo byk2 lak tuh...ohoiiii...gembire gler aku....lagu blmbak...video klip belmbak...peh mmg seronok.rase cam nak curi je bwk balek bangi...skali xleh da....dy nak gne gak....xkan dy nak gne laptop aku nih...da la xde bateri...susah dy nak bwk kuar nnt....cian kamoo....sile kumpul dwet dan blikan sy laptop bru...weee~~suke2 aku jek....

dah mals nk taip lg...sbb nak msg ngn muhammad akmal nih...

0 org bkate2: