Aug 25, 2010

::boleh la..alhamdulillah::

25ogos...hari yg dtggu2 oleh aku sbb aku kene present proposal..smgt kan?? padahal nebes xleh bla..sejuk kecot perot sume ade...aku turn yg ke-9...mle2 ok lg...tgk kwn2 aku present...cam best jek...tp lme2 leh lak sejuk satu badan....aishh.start da....sume la nk terase mase nih..aku kuar la g toilet...relex2 jap...jadah pende nth aku nak relex kat jamban...hahaha...bile da smpai turn aku, kosmate aku leh lak tepuk beriye utk aku...segan gler aku...Dr azman lak tuh pengerusi....'superstar ke'?? apekah Dr??? da la Dr tuh suke sakat kitorg sume...mmg sabo je la..aku pon present la cm biase..bejoget2 gak kot kat depan...wat muke...wat lidah pas abes present...tu la aku...haha....yg plg xleh bla bile Dr dollah tnye.."agk2 boleh siap ke kajian nih?" aku jwb ngn selambe tnpe pk aku dperhatikan oleh lcterer2 sc laut beserta kwn2 aku yg mmg tebaek, GIGIH....2 je jwpn aku....gler x aku??? ntah pe ntah markah yg aku dpt....aku mmg sengal...aku mmg ntah pape...ayah pon slalu ckp..'awk nih men ckp jek'....huhuhu....papepon aku da bebas dr perasaan takot yg mlmpau dan juga seram sejuk dan juga stress yg sgt2...tq utk sme kawan2 marine....korg sumber kekuatan aku...tq korg...

0 org bkate2: