Sep 18, 2010

::edisi rayer plak::

ok...raye da tiber...selamat hari raye..maaf zahir batin....so raye ni cm biase la...cam tahun2 lepas..family aku?? same je...sume ready made...baju raye ngn biskut raye...mmg tunjuk2 n tunjuk...xsempat la...ibu keje..ayh pon..nk kemas uma lg..ermmm....ketupat?? xpenah wat lg r...kecuali kalo g uma nenek, br wat...2 pon kat uma nenek la..

pas solat raye,balek uma m.cik2 belah ibu dulu...abes da raye kat uma adek bradik ibu yg dekat, trossss g uma nenek...dekat je pon...x pyh nak gado2..da kat uma nenek tuh mmg tros la smpai ke mlm...g uma sedare belah ayah lak...jalan2 kumpul dwet raye....suke aku...da beso2 nih dwet raye makin byk lak...hehhe...seronoknye beraye...leh jumpe sedare2 sume..mase nih la nak knl sedare...ibu slalu ckp..kalo x knl sedare, nnt mase kawen x de sape nk toong..ha btol la tuh...nenek pon ade ckp cm 2 gak...

tema fmily aku tahun ni OREN...yeah!! my bff penah ckp, soh wat tema oren..tq yati...rayer..rayer..dan rayer...b g uma mase rayer ke 5 ..mase tuh uma ngh ramai org...kwn2 adek aku lg...b pon dtg ngn kwn2 dy...xdpt lepak lme2...dy pon nk g beraye ngn kwn2 dy...b ajak raye sesame, tp aku segan...xnk la...blom masenye lg kot..hehehe...b ajak g uma pon aku xnak,,,npe nth mase tuh..b cm marah je..sowy b...tp ayg dtg gak kan uma b...aku g uma dy mase ari rabu..da jd cm tuan rumah plak ak...isikan kuih raye...amek air sume..hehe...xkesa la..ngn b jek...

pas 2 ade gak aku beraye besame teman2 skolah...x byk uma pon dpt tp byk dpt mkn...hahah....gemok weh...siyes....setiap kali g uma mmbe, mst dpt mkn..sedap2 plak tuh....ishh...xpe2,..stahun skali je kot...hahahah...

ha tgk je la gmbo nih...





0 org bkate2: