Sep 21, 2010

::ni la yg wat aku jd ngekngok skejap::

yg ade dlm pale hotak aku skrg nih, yg aku pk dr td smpai x tau la bile nak abes pk adalah::

>> makan sampai pecah perot<<
>> lupekan segala masalah yg ntah pape<<
>> hargai mase2 yg ade besame kwn2 n kosmate techenta<<
>> xnak emo2..lantak lah ape pon org nak wat kat aku<<


dan yg penting

>>INGAT ALLAH SELALU SUPAYA HATI LEBIH TENANG<<

sebab musabab aku jd gini::

dimulakan dgn senarai keje@asaimen yg aku kene submit BEFORE FINAL EXAM ( 25 OKT 2010)

>> report coral reef <<
>>report pollution <<
>> asaimen biofouling <<
>> asaimen marine law dr muzz n dr rizal <<
>> asaimen bioetika <<
>> asaimen remote sensing (buku xtvt) <<
>> makmal remote sensing <<


dan.....

PROPOSAL yg kene submit before habes sem 1 (means before last exam , 14 NOV 2010)

dann........yg gler2 penting......

TESIS...kene masok lab iktio dan bedah bepuluh2 ekor ikan baji tuh smpai la ko muntah wawa ngn bau 'harum' kan tuh....

selesai segala senarai asaimen yg betimbun gler...

ni pulak, senarai MID EXAM yg harus aku tempuh...

CORAL REFF BIOLOGY
MARINE LAW 29 SEPT 2010
POLLUTION 1 OKT 2010
FISHERIES 5 OKT 2010
BIOFOULING


OK!!! semua ni kene settle dalam masa TAK SAMPAI SEBULANNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 org bkate2: