Sep 3, 2010

::wawa...sila jimat::

motivate diri sendiri utk BERJIMAT....lme dah nak berjimat tp agak susah nk kwl nafsu...sbb??? kehendak aku melebihi keprluan...means...aku akan beli ape je yg aku nk n da lme aku pk kan,,,sbb aku suke kmpul sume2 tuh jd brg kesayangan aku....

dah2..nak balek dah nih...bajet utk balek je da mesti kene ade rm80...minyak+tol....ha senang cite rm100 la...dwet lg dan lg..sabo je la...nak cuci kete nth bile..bising ibu kete da bmggu2 x basoh...kalo kat uma ckup 2 mggu je mst anta carwash..minyk ni pon da tggl sket..nk isi lg.adeh...dwet2...sabo ye wawa...nnt da keje ko byk la dwet...kalo keje bgs la..kalo pndai jimat...

ni pon masih terase nk beli mcm2 lg...ok hari tuh ayh belikan jeans ngn baju...tq ayah...pndai ayah pilih..ngee~~ pas 2 g angsana lg n ayah offer lg..."nak jeans lg x??" haha...dpt lg 1... "satu je along?? beli la lg 1"...eh2 pelik plak ayh aku nih...xpenah2 offer gini...oooo...naek gaji da rupenye...lulus exam dah tuh....hek3....

KELISA along bile lg??? **selalu beharap bile balek ade da kelisa kat uma** tp xpon...wira pon ok la ayah...

2 org bkate2:

'AQILAH said...

gagaga aku dah kat rumah sawettttttttt :)

impish_yatie said...

amboi..da de wira nk kelisa plak...pe kes???