Nov 5, 2010

::ika ku syg::

gedik x tajok entry? ngee~~~ ye..aku syg ika..ha ika..pe lg..balas la syg nih..*aku masih lurus ye kwn2...*

ade gap smggu kan b4 paper pollution n b4 tercemarnye otak aku nih...dok bilik stdy pon laju2 je skrg sbb pale otak da nmpak tv ngn bilik kat uma...owh rumahku syurgaku...owh bilikku syurgaku jua...wpon kdg2 bilik tuh besepah cam haram..hehe..

si ika ni la..kepingin benau nak makan kfc ha..aku pon teringin gak...lme x mkn..so tbe2 dy ajak g mkn kfc..aku on jek...mines? kajng?? aku lbh suke mines sbb bersih n best...kajang kfc nye "bau" sket...x selera nk mkn...so g mines...seronok gak lme x tgk dunia luar...tgk2 kfc, owh ramai..biasela cuti umum kan...ak pon beratur kat kfc...lmenye...lmbt nye diorg ni serve...mgkin pekerja baru kor...ok la...makan2 cari barg sket n tros balek...dlm kol 3 da smpai ukm...caye x kitorg kuar 4 jam je..dr 11 pg smpai 3 ptg...aku pon x caye...ngeee~~~

owh date kali ke-2 berdua je ngn ika...1st mase g mid awl2 sem dulu...tgk cite despicable me..dua org jek...sweet x?? hehehe...aku da mule merepek sbb bace note coral yg tulisnnye putih...owg DR zaidi ku syg, nape la susah nak fhm note DR nih? GIGIH wawa..

rasenye cam kene stay je cuti nih...sape sudi nk bg aku merempat bilik dy? aku ngn ika x de mohon bilik ri tuh..sbb bajet leh siap mase cuti deepa nih...tp penyelia kesayangn g bercuti ke jepun la pula...owh...sabo ye ... nampaknye en ayah dan pn ibu kene sumbang duet lg utk tmpung kos aku luar sem nih...maaf bonda dan ayahanda...anakanda tidak jangke perkara ini akan berlaku...

baeklah...stdy!!

4 org bkate2:

cik noumie zafierynn said...

blik aku pown boleh wa...
tpi xtau berumete ke x...
n aku atay seminggu je kot..

cik noumie zafierynn said...

blik aku pown boleh wa...
tpi xtau berumete ke x...
n aku atay seminggu je kot..

w.@.W.a said...

okeh...nt pape kite roger eja

misswe3tlady_90 said...

owh....ade bau bauan nama ika...
terima kasih jugak la wa potpet..
hehe...
dimana ade kemahuan...disitu ade bot g mines...:P