Nov 9, 2010

::wat hal lg::


sape yg wat hal?? mengade...cari masalh ngn aku...aku sekeh laju2 kang....aku ni ganas...*suspen2*

nset aku la yg wat hal..xpressmusic nih..da la aku syg gler kat dy..comel lak tu wane pink..ngade nk rosak2 plak...bateri penuh tp tbe2 mati...ngh calling2 tbe2 aku ckp sorg...mati la tuh mksdnye...bile nak dcas hamboiiii berejam nak penuh...bile da penuh, bukan men cepat lg nak lowbat...sekeh kang..aku gne x smpai setahun lg weh...mmg saje je kan..nak soh aku tukar nset baru...

ari 2 ika ade ckp, eh2 , sem ni kite x tukar fon lg..ha nmpak sgt kan kitorg tukar fon setiap sem...gler kan..dulu gne sony pon x smpai setahun...x masok ngn jiwe aku yg ganas nih...sony manje...mengada lebeh...ok tros tukar xpressmusic nih...padahal b4 tuh da tukar2 fon da...

skrg yg masih ade ngn aku, fon yg ibu hadiahkan mase besday aku kat mtrx dulu...ni pon da bengong..sbb da selalu sgt jatoh...so tmpat sim da loose...n tbe2 je sim x registerd...urghhh..ngah call pon tbe2 temati....sabo je la..

mmg nak kene beli fon baru nih...balek ni kenyit mate lebeh r kat ayah...*wink2* mane la tau dapat sebijik...hehe...ayh pon da tukar fon baru...fatin pon da dpt fon baru...yg ira x pyh ckp la..pkwe sponser..ibu je x tukar2 fon sbb x reti gne fon cnggih...hehe...*ibu yg ckp*

dan skrg aku sgt idamkan fon nih...sgt lawo la bg aku..comel...nak ni jgk....owh ayah., sile la bace blog anak mu ini...dan tros belikan ini...>>>

nokia 6700...nak pink tuh...xpon biru tuh...

*mharapkan ade bapak gula yg nak belikan...ni sume idea win...tggl 1 sem je lg kat ukm...misi belom bjaya...
*bapak gula hanye rekaan semate utk begurau senda...
*ON CINTA dan hantar ke alamat rumah aku

4 org bkate2:

misswe3tlady_90 said...

apsal nak nokia lama?????
nokia bru berlambakkk....

w.@.W.a said...

cantik la...mst da murah fon tu

e'in said...

hahaha..bapak gula..i loike..

teringt kesa aku dan ibu aku bler ngk word "bapak gule" nih..hehee..tp nih kesa dolu2 lah..heh~

w.@.W.a said...

hehe..dah sume org ckp sugar daddy, kite guna la bapak gula..hehe