Dec 22, 2010

::semoga berkekalan::



smggu je lg nak masok 2011...owh..kejap nye mase ..laju je mase tuh bejalan...sgt laju...cam x rase ape yg da jd kat aku..pe yg aku da wat...siyes weh..da nak 21 tahun da aku..abes skolah rendah, masok skolah menengah, abes spm masok mtrx, abes mtrik masok ukm, n insyaAllah abes ukm, keje,,..aku keje??? adoii...da la xde pengalaman,..xpe2..belajr nnt mase intern...gagaga..

ha yg plg aku x sngke n berbangge ngn diri sendiri ialah....aku ngn amal da masok tahun ke-6...ngee~~ alhamdulilllah...mmg x sngke sgt2..bukan mase yg sekejap...kapel mule2 cam memaen..sbb aku rase budak2 je aku...spm pon x lepas lg mase tuh...tahun 2005 kot...mule2 asek gadoh je....baek nye 1 hari, gadoh nye berhari2..hehe...tetibe rase comel lak...haha...xde kaitan...

bile tgk2 balek gambo2 kitorg, mmg beza la...mase zaman skolah muke suci je masing2..aku pon..jerawat pon malu2 nak ade kat muke ak...tp skrg....da jd pe ntah...aishhh...dulu kurus, skrg gemok...ha amal pon da gemok...gemok gler...pandai aku jage...eceh...padahal umi yg jage bg makan kat dy...ampun umi...hehe...

bile bace balek catatan harian aku, ceh skema, msj2 amal dulu2, aku senyum sendiri...aku ke tuh?? dulu aku sombong gler ngn dy....cian dy...last2 cair gak...hehe....dy je tahu cane nak wat aku cair..baeklah ini poyo + gedik....

ni awl2 kapel..mase nih aku form5 ke form 4..x ingt la


ha ni cam da besa siket la...mase nih aku da kat mtrx da..kurus lg..


ha ni da 1st year kat ukm...ha kan jerawat da byk..hehehe


ni aku da 2nd year..ok ni itam...xtau nape...cam kurus lg..


ha ni aku da beso sket..pp da agak tembam..nmpak x?? hehe....

ha, korg prasan x ??gmbo2 atas tuh tmpt date cam same je kan...hehe...sbb masih xde lesen n lom brani drive...skrg da de lesen mmg kuar je la keje nye....ceh padahal b aku yg drive,...aku jd mem besa je dok sblah dy...

**semoga hbgn kami kekal utk selamanya...kami syg hbgn nih..kami usaha utk kekal sehingga ke akhirnya....

**leb u akmal...

**cepat2 balek cheras ye..balek laju2...hehe

0 org bkate2: