Jan 24, 2011

::cuba::

senang je ko lepaskan kata2 cm 2..aku masih ade hati dan perasaan...aku masih ada rasa sayang dan cinta...aku sedar kite makin 'jaoh' skrg...kite makin renggang...sku sgt rindu masa2 free ko..aku fhm ko bz skrg...ngn asaimen..ngn stdy ko lg...aku fhm camane bz nye dak2 IT...aku fhm semua tuh..tp yg ak x fhm, mane masa ko utk ak?? kdg2 nk bebual ngn ko pon, tanya kaba, sgtttt susah ..bile ak kate, selesaikan semua keje2 tuh, dan bile ko rase sunyi dan rindu ak, ko carilah ak, ko marah...ko ckp ak ckp menyanyah...ko jgk ckp, masa utk ak ade je bile2...cari ko selalu pon boleh...tp bile ak cari ko, ko xd...mgkin ak je yg kurang faham ko lg..aku selalu slhkan diri ak,cari mana silap...aku xpenah nak salahkan ko dlm keadaan gini sbb ak tau ko x penah lupa ak..melayan kerenah ak yg menyesakkan kepala otak ko pon da ckup wat ak tau yg ko masih perlukan ak..sepatotnye xde lg masalah dlm hal2 kecik gini..aku tau cara ko stdy...mmg fokus n jaoh dr fon..kite da lama bersama..masa ko spm pon kite da besama..ak da ptot faham cara ko..n bile ko stpm pon, kite masih bersama...syg, ak akan cuba utk memahami ko...faham luar dan dalam..aku syg ko sgt2...cmni agknye ko rase bile ak kat pulau ek..

0 org bkate2: