Jan 12, 2011

:: dear jugak penyudahnya ::

ngeh,,,letih layan perasaan sndiri..ni la kalo PMS...makin susah nak faham diri sendiri...semua x dpt nk dcontrol mcm selalu...ade je yg salah...ade je yg x betol....ade je yg nak dimarahnya...dan mangsanya mestilah b...xtau nape, tp setiap kali aku marah, geram, segala bagai perasaan -ve ade dlm diri aku, aku mesti lepaskan kat b...x ke kejam lg jahat tuh?? adoiii...cian b kene hadap je sume nih...kalo marah siket2 xpe..ni berturut2...da 3 hari da aku bebel2 kat dy...marah2 dy...ckp bukan2 kat dy....dy lembut je suara ngn aku..x tinggi suara pon...layan je kepala aku...layan je pe yg kuar dr mulut aku wpon 100% semua menyakitkan hati dy...n dy je yg selalu cakap maaf, sori...ak plak ego konon2 keras hati, keras kepala...aishhhhhhh.....ni da ok..dy jugak yg wat aku jd ok..tgk2...buruk gler perangai aku kan...dy sabo je layan aku...alhamdulillah....masih sabo wpon da menjangkau usia 6 tahun kami bersama,..*skema*


b, sory ampun maaf...adakah tiap2 bulan dy kene hadap benda yg sama?? xmau la...cian dy...

0 org bkate2: