Jan 15, 2011

::naseb kau la ::

aku mmg benci ngn org yg suke cari pasal ngn ak...naseb kau la aku da remove ko dr fb...kapok...heran plak aku..kesah plak aku ko sape utk ak..mulut uh kalo da mcm selipar jamban mmg patot kene campak lobang taik...mmg kat situ tmpt ko..jahat gler kan ak...tp aku rase mulut jantan tuh lg jahat dr ak...


aku mmg terang2 ckp aku benci laki2 yg suke maenkan perasaan pompuan..wpon bukan aku yg kene, tp sbb aku knl ko dan aku knl pompuan2 yg ko da maenkan, so mmg benci tuh makin menebal...sori...wpon kau sepupu ak, tp kalo hati busuk niat kenal ngn pompuan suke2 n ko wat pompuan 'touch n go', mmg ko sial la...*aku xkan ckp gini kalo aku masih boleh kwl perasaan*

pas 2 bile aku ckp ko gatal, ko marah..da mmg terang2 ko gatal...adek aku pon ckp ko gatal.. aku x kesa la ko nk ckp ape kat aku, tp kalo niat ko nak lwn balek ape yg aku ckp, ko silap...aku xtakot sume tuh...setakat wat post, ckp aku gatal...ckp ak nk gtau satu dunia yg ak dekat ngn amal, hey...bla la ko...2 hak aku..amal pkwe aku...even amal sndiri pon ngaku nape dy nak smbg stdy kat cheras, reasonnye sbb nak dkt ngn aku...hbgn ak, tau la aku jage...x pyh nak ckp aku ngn amal gatal...ko cermin diri ko tuh dulu br nk ngate aku okehhh!!!!!

0 org bkate2: