Feb 1, 2011

:: bertuah nye kamu ::

hye kamu :)


untung kan kamu...bertuah jd kamu...

ibu syg kamu mcm ibu syg saya ngn adek2..

kamu da mcm anak lelaki ibu da...

ibu g sabah ibu belikan kamu baju, simpan coklat utk kamu, x bg adek2 makan lg selagi saya dan kamu x balek....

smalam ibu tepon, ibu tnye kamu..tanye bile kite balek? tanye nnt naek cuti kamu nk balek skali ngn saya x??

ibu kate kalo ade kamu, saya ada teman nk g mane2 pon...

tp..sedihkan bile kite x mcm dulu...kite x rapat mcm dulu...ade je yg nk dgadohkan...saya tau saya yg salah..suke wat kamu kusut tp saya syg kamu...sgt2 syg...

kamu..ape pon yg jd, kite tetap wawa dan akmal yg dulu kan...

wawa dan akmal yg kite kenal sejak 2005...yg mase tuh kite same2 skolah lg...kite curi2 pandang dr jarak jaoh...seronok bile nmpak kamu...nnt bile nmpak je tros msj... :)

saya sayang kamu sgt2...

0 org bkate2: