Jan 12, 2010

arTy Aku


aku ni sgt snsitif orgnye...
xtau la nape....
sket2 majok...
sket2 trase ati...
gedix je lbeh...hahaha...
padahal xde pe pon...
aku jek pk bkn2...
pk ntah pape....
pk yg buruk jek...
cian akmal...
sabo jek ngn perangai aku...
layan jek aku...
slalu sgt da mengalah ngn aku...
kalo dy x mengalah jgn harap aku nak sejuk...
melenting jek...
padahal slah aku...
kalo perangai aku cm ni smpai bile2, rase2 akmal nak kawen ngn aku x???
hahahaah...gatal gler....
xpe wa...
umo da 20 TAHUN....
da beso da 2...
da leh kawen...
eh wawa...
sabo bleh x????
degree pon x abes lg...
nak kne flying kick ngn ayah ke???
aku ngn akmal da lame da...
sejak 2005 lg...
mase 2 aku form 4 dy form 3...
same umo jek senanye...
tp aku kan 'katak'...
so aku tercepat stahon la dr dy...
dy sgt kental..
kental dpt aku yg ntah pape ni....
wawa jgn la susahkan dy...
think +ve leh x???
akmal slalu pesan....
++jgn la wat perangai...mengade sgt la...sket2 melenting....da beso kan...++
ha amek ko wawa...
sentap aku...
hey....
aku wat perangai pon sbb dy ok...
dy 2 gatal sgt....
cane aku x pk bkn2....
dulu gatal gler....
skrg da x...
da slalu ke 'basoh' ngn aku...
papepon i lov u la akmal...
huh!!!
very seterong....(ayat akmal)...jawe telebih...
imishu....

0 org bkate2: