Jan 13, 2010

s3nYaP....

ngah dengar lagu jiwng...
lagu rem kot...
xtau tajuk.....
hehehe....

ntah la nape aku senyap jek sejak2 ni...
ngn rum8 pon kurang ckp...
nape ntah...
aku rase cam aku bkn aku...
aku seorg yg hepi kot...
suke ktawe...
tp npe ntah tetibe senyap gini....

aku nak dy...
muhammad akmal....
dulu mase dy nak exam, dy senyap jek
memg x msg aku..
semggu skali jek...
2 pon jap jek...
memg sgt sunyi la aku...
sedih sgt..
ade dy tp cam xde...

skrg ni pon cam 2 gak....
dy da keje...
penat katenye...
pas isyk msg jap tros je dy tdo....
dy kate badan lenguh...
tgn saket....
same jek cam dulu....

tp mase mule2 dy abes STPM, memg xpenah xmsg aku la...
kcuali bile aku dlm klas....
dy memg x suke msg aku bile aku ade klas....
pg aku nk g klas dy msg....
tgh hari soh aku mkn....
ptg msg gak sblom dy kuar g memane...
mlm memg plg best....
msg jek....

tp skrg????
dy da kurg msg aku....
aku da sunyi balek da cam dulu....
cam mase dy nak exam...

aku xnak pk bkn2 lg da....
aku da jnji ngn dy...
aku cian kat dy..
slalu kene tuduh mcm2 ngn aku....
gler jahat aku....
tp 2 tnde aku sayang dy...
sayunk bucuk aku...

ibu penah pesan...
++ along jgn nak kwn2 ngn lelaki suke2 ...ibu x suke...ibu suke akmal jek...++
emmm...
along ingt pesan ibu...
bile aku ngadu kat ibu kalo kitorg gadoh, mst ibu soh aku mengalah...
ibu kate akmal lelaki...
ego dy tggi....
kalo along x mengalah, masalh x settle...

aku syg ibu sgt2....
slalu bg aku smgt...
jd kaunselor aku....
rindu ibu sgt2....
nak pelok ibu...
nak ciom ibu....
muahhhhh!!!!!
(tetibe mengalir lak air mate aku)

pape pon....
wawa sayang akmal....
nnt wawa balek, kite jmpe ea...
da sbulan da x jmpe...
rindu sgt2....
keje leklok...
jage diri....

0 org bkate2: