Jan 15, 2010

sedih lagi...@_@...

akmal...bucuk aku..

hey....mane la mamat atas ni pegi....asal aku text dy jek, x reply...nak kne flying kick ngn aku ke???smpai ke kaki aku ek??ni la yg si bucuk ni slalu ckp...dush!!!! jahat....ag mane??? syg msg x reti nak reply....kan ade yg majok sbulan kan....eeeee.....tau la keje tp xkan la pas isyk tros tdo....pnt gler ke???

sebenanye rindu da menebal ni.....da lme kot x jmpe...sbulan....lme ke???lme gak kan....ha mane la x rindu....dy rndu aku x ek???

smalam aku msg dy....da reply...tp dy reply ++abg nk g men bdminten ni++ ahhhhh kecewe aku....x penat lak...slalu kalo msg jek pnt...men bdmntn x penat....eeee benci gler aku....

aku geram tp x leh nak mrh2 sgt..cam da xde prasaan nak mrh....sbb da slalu sgt rase...pape pon wawa syg abg...ilysm.....abg pon slalu ckp cm ni kan....++kite jaoh....wawa jgn la pk bkn2....ilysm++

ye...wawa x pk bkn2 lg....


0 org bkate2: