Jan 29, 2010

membebel jap....

skrg ni kol 1:20pm.....da ptg...aku ngntok....sbb??? aku br pas mkn..aku memg tewas la kalo pas mkn nih..kompem mate ibarat mate yg ade emas berat kat ats nye n nak tutup mate aku....sbb 2 la aku melagha kat blog nih...nak hilangkan ngntok...aku xnak tdo...nak wat nota....kamis nnt(4feb) aku de exam ekologi bentik...tggl lg 1 bab jek ni nak abes...tp liat nye nak bace...adoiii....aku mkn mee sedap jek...nape leh ngntok ea???? bkn mkn nasi pon..mee ni memg sedap pon...mee goreng...mee sedap jelas terase sedapnye..(agknye la kot)...

mlm td aku tdo agk awl la...kol 1 lbh kot...rncgnye xnk tdo...sbb nak wat asaimen yg melmbak ni...tp mate x leh tahan...da 3 mlm aku asek tdo lewat jek...kalo tdo kol 3 xpe..ni kol 4:30am br tdo...pas 2 bgn pg sbb mate cam da segar....last2 mlm td aku tewas....aku pon tdo la...

b4 tdo 2 tuh, aku msg la muhammad akmal....tggu tggu tggu, dy x reply...aku da geram da ni....aku tros tepon dy...rupe2 nye hp dy rosak...xleh bace msg.....mksdnye...dy x leh bkk msg yg sape send...aku ckp la kat dy...++awk beli la fon baru..kan fon ni da lame++ dy dengan selambe jwb ..++wawa la belikan...dwet ptptn kan ade++..adushhhh...tekene gue....dy perli aku...sbb aku beli fon sony w910 aku ngn nokia 5610 aku nih gne wet pt.....dy da ckp...wet pt wat stdy...bkn beli fon...okeh cyg..pas ni wawa x beli fon baru da....

beborak jap jek sbb dy ngntok n penat....aku pon fhm...dy keje kan...wet gaji byk...tp dy 2 kedekut la...eee....tukar la fon baru cyg.....siyes weh...fon lme dy 2 memg da usang gler....fon sony pe ntah...ade jek memory card, kamere 2mp tp da buruk gler....aku jek penah tejatohkan fon dy 2 dr ats moto ke jalan raye...hahah...naseb bek dy x marah wpon aku tau mase 2 dy da geram gler jek kat aku....sowy cyg....sape soh bwk moto laju2...padan muke...hahaahah....

ha ni lak cite pasal kwn aku...sahabat aku...nk mention name ke??? xperlu la..cian sgt kat dy...pkwe dy...sgt x berhati perot....xnampak ke pengorbanan kwn aku tu??? xnmpk ke pe yg kwn aku da wat kat ko wahai lelaki??? nape senang2 ko wat dy gini??? pk la sket hati dan perasaan dy..hrgai la dy....hormat dy....ni x ..ko nak ko amek..ko xnk ko buang....aku mrh sgt kat ko,,,,tp kwn aku sgt tabah.....thniah kwnku....aku nanges bile kwn aku cite psal ni kat aku...aku jek leh nanges....kwn aku tuh?? da bengkak da mate....cian sgt....da slalu nanges sbb laki tuh...papepon aku tetap ade untuk dgr masalah ko....

da xtau nak bebel pe...da la....ngntok nye.....zzzzzzzz



2 org bkate2:

widda_me said...

ok..marah..ada blog tak nak bagitahu..huuhuuu

w.@.W.a said...

hehehe..ala bonda...br jek nk bejinak2....jgn marah bonda....