Feb 7, 2010

jmpe mereke....



sape mereke 2???
mereke ialah erin, iwan ngn aiman...(skema jek mcm)
aku jmpe mereke kat midvalley...
membe2 skul aku....
mase form 1 smpai form 5...
cume aiman jek lah lain...
dy masok SMKDPB (skolah kami) mase form 4..
b4 tuh dy kat MRSM...

tujuan kami kuar ni sebb kami nak ceebrate besday erin ngn aiman...
aiman-24 jan ....erin-30 jan
aku ngn iwan ni mmg suke jek kuar...
pantang di ajak...
ha...kitorg ni dekat jek,,,,
sbb 2 leh juar sesame.....
aiman kat uitm, erin kat upm, iwan kat sg buloh-SPA n aku kat ukm...

firts2 sampai mid, aku sorg jek....tggu2 la erin ni...lmbat btol...naseb bek aku kejot dy bgn pg tuh...kalo x memg mati la aku tggu dy lame gler sowg2 kat mid...tggu tgg tggu,,,dy sampai gak..pelok2...muah2....ceh cam lme gler x jmpe....haha....pas 2 kami g jusco....saje nk cuci mate...skali masok....mak kau!!!! ramai gler owg....SALE 70%...amek kau jajan....siyes...sume baju n sluar murah2....last day sale kot mase 2....aku ni memule cam nak beli gak la mane2 bj....tp disebabkan kegawatan ekonomi, aku pon sekadar pgng n ciom je la bj 2....owh....mimpi2....lawo wooo bj2 nye....

pas 20 minit la gitu, aiman pon sampai....merempit dr shah alam ke mid....hebat2....kitorg pon mncari la si aiman ni...jmpe gak la dy ni kat tgh2 mid 2....kat centre court....mase 2 ngah ade tarian singa..kan nak CNY....sementare tggu iwan....kitorg tgk la tarian 2...best sgt....cam br 1st time tgk...xlame pas 2 ...iwan pon sampai.....pas iwan smpai jek, masing2 tros lapo....lapo gler....x mkn dr pg....aiman ajak g secret recepi...dy blnje....patotnye kitorg blnje sbb nak celebrate besday dy....tp ni tebalek lak....hehehe...tq man....knyang aku....kitorg mkn2, borak2, gosip2, memg best gler...lame gler kitorg lepak kat situ....aku rase owg secret cam nk halau jek kan tp pe leh wat...kami pelanggn dy..lalala~~~

pas da dkt 2 jam kat scret(lme kan??) , kitorg masok MPH....dok lepak kekenyangan bace komik n majalh...bace bace bace dkt 1 jam.....x sedor pon.....pas 2 erin ajak g men bowling....kitorg naek la tgkat atas nak tgk ade lane kosong x....naseb bek ade lg....1 jek....rezeki kami nak men boling...men men men masing2 da penat....so kitorg decide nak balek....dlm kol 5 kitorg balek la....

best sgt moment ngn korg....nnt ade mase kite kuar lg ye...ajak sume dak batch spm 2006 join....

aku n erin




iwan n aiman

3 org bkate2:

'AQILAH said...

aiman woong...:)

misswe3tlady_90 said...

pass r satu kat aku..:)

w.@.W.a said...

qila::yup..aiman woong..

ika::nk yg mane???