Mar 19, 2010

alhamdulillah..

alhamdulillah..thniah geng...bngge ngn korg sume.... actually post ni untuk dak2 2nd year marine n esp for team dinner marine.....xtau la sume puas ati or x ngn dinner 2 tp aku puas n aku hepi..

wpon aku x byk wat keje cm yg laen, tp aku bngge ngn diri aku ngn korg sume...untuk kp, terence, thniah aku ucapkan sbb da bjaye wat dinner ni untuk all mariners...n untuk tkp, eein, ko hbt...wpon kite wat keje last minute, tp ko leh arrange dgn baek...

byk cite disebalik dinner ni.,,,ade yg suke n ade yg duka..dwet...memg x penah cukup...da blnje lg sket pon, still xcukup...ade je yg kurg....mulut2 org ckp itu ckp ini memg x leh wat pe la...memg lumrah n kami trime sume 2....kami br blajo...memg byk kekurangan...tp kami da cube wat sehabes baek untuk puaskn hati sume org...

untuk para pensarah, tq sgt2 ats kesudian memberi sumbangan ikhlas n ade yg sudi dtg dinner ni..aku sgt tharu bile DR ABDULLAH SAMAT ckp ngn aku "xpelah, jgn segan...saya akan bg sumbangan wpon sy x dtg, sy ade hal, sy akan sokong keje kamu, xkesa la sape2 pon nak duduk kat sit sy nnt" owh DR, tq sgt2...aku rase segan + terharu sgt2..kalo la aku xleh wat yg tebaek untuk paper iktio dy, sgt memalukan...

unruk sahabat2 yg teah banyk membantu, bekejar2 g kelab tasik, tq sgt2...korg wat kelab tasik 2 cntik sgt n malam 2 malam kite sume...aku boleh menangis bile tgk korg hepi....untuk mknn yg x cukup, sowi ye korg....kelab da 3 kal refeel mknn sume n sume abes..memg xleh mntak lg....pape pon korg enjoy kan???

untuk dak2 dinner, terence, ein, mun, laila, ika, shereen, tikah, fred, aku syg org...korg tau kan pe yg jd disebalik cite ni sume....mcm2 hal....tp last2 sume bjalan ngn baek wpon ade sket cacat celanya....tq korg....

nnt senang2 kite mkn sesame ye....mse mlm 2 kite x dpt mkn....mkn ABC je...sedap....nak lg....hehhee....

1 org bkate2:

Ana Musa said...

de award utk ko kat blog aku...lalala