Apr 1, 2010

yes...da balek uma da..

motif tajok entry gitu??? cam nak jeleskan ika sair dan ana mohamad jek ea....sowy kwn2..xde niat pon nak jeleskan, tp xtau nak wat tajok pe...susah ke nk pk tajok?? cam nak pk tajok tesis je..hahah..dah2....jgn bebel pnjg sgt kat intro ni...


ok...mule skali..ingin sy ucapkan..shhh!! skema lak...mule2 nak la ckp TQ kat abg apiz sbb da sudi bwk aku balek uma ari 2....free...aku suke..balek uma pas abes kuiz arab...zahaba, zahabaa, zahabuu...(hafal2)..isnin ade oral...dok uma sampai la ahad...tp masih liat nk balek ukm..mls nak beli tiket....gode ayh...++ayh, anta along balek ukm ea..++ pas 2 tros xckp pape sbb nak tggu respon ayah....ayah jawab..++kalo balek ahad ayh anta, kalo isnin balek sendiri++..yabedabeduuuuu.....ayh anta...lalala~~~~ balek la ahad gak...padahal keje blmbk nih..ade hati nk extend cuti kat uma smpai isnin..memg kene terajang la ngn groupmate aku...

pas 2 esoknye g klas pg2..kol 830 da gerak tggu bas dr bilek....ni pon nk gtau ke??? wawa2....smpai kelas kimia xde org lg....eshhh...suke dtg lmbt mereke2 ini...(aku yg awl, ckp diorg lmbt lak)...hehehe..kelas kimia ni cume nak bncg pasal tuto PV=nRt jek...bncng2 jap, pas 2 abes klas....sbb DR masni ade meeting....kitorg pon cam biase la...wat la kelas kat kafe...mkn2, wat bising, itu la kami...mariners.....

nape aku cite pasal kels ni??? smgt nak exam ke???hahh..xmoh cite kelas lg...br teringt...wiper kete aku 'COPOT' (tnggal mksdnye)...xtau la cane leh jadi gitu...aku x reti btolkan...pening pale nak btolkan....cehh...alasan...pas 2 bile wiper xleh gune, aku x g r kelas theory SCUBA....malas sebenanye...sbb ujan..sgt best untuk tdo ye kwn2...tp skrg wiper aku da leh gune..sbb hasil tgn mekanik IKA SAIR yg telah besusah payah membantu sy memasang wiper itu semula...ika..tq ye syg...(cam becinte)..hahah..

pas da btol da wiper 2, aku n psgn serasi aku ni gi r kajang...amek i/c yg kitorg da wat 3 bulan lepas...hehehe..br nak amek...sbb br sempat kuar....hoh...hujan sgt lebat....aku memndu sgt berhati2..cewahhhh....smpai je JPN, naseb bek x ramai org...jap je da turn kami untuk tuntut kmbali i/c kami yg da lame berdebu kat situ...hoh...muke baru...tp da x suci sbb da ade jrwt..muke mase 12 tahun xde jrwt..hehehe...papepon aku comel la...(alamak, telebih sudah)..hahah...

pas da amek i/c, singgah beli pisng goreng panas kat tepi hentian kajang tuh...cam sedap..memg sedap kot...heheh..makan jap dlm kete br drive balek...ujan masih lebat..hati2 wawa...pas 2 pe ek??? ha mst la anta ika ni balek zaba...hehhe

pas 2 nak cte pe lg?? xtau da....ha...aku amek exam theory scuba..lulus ke x ek?? jwb cam haram je...sush kot....gler r ...x lulus repeat lagi paper 2..hoho..nasib baek bkn WM...kalo x, x grad aku ..pas abes exam scuba, kuar mkn kat d'one besame mereke tmasok en fahmi....mkn chicken chop yg telah lama diidamkan oleh kami..makan2, lepak2 smpai kol 1130....baru balek ukm smule....

smpai bilek x leh tdo lak...melagha dpn laptop usang aku nih..wat la pape patot...nak 0n9 ngn abg, dy x on9 lak...da tdo agknye....xpela..len kali leh lg...hehehe..byk nak cite tp penat da menaip...nnt2 la smbg ye...

ha..exam nak dekat nih...aku tetap cmni..pemals...ape nak jd la ko nih wawa?? dushhhh.....tumbuk muke sendiri.....ok2..pas ni sy rajin.....yuhuuuuuuuuuuuu....

2 org bkate2:

misswe3tlady_90 said...

yer..pasangan serasi...
ajak tdo same x nak plak..

hahaha...

meo188 said...

huhuhuhu... :p