Jun 17, 2010

::my bestfren 4ever n ever::


NOOR HAYATI HAIRUDIN

kwn aku since skul lgi....kwn aku kat kg...kwn aku kat mane2 n kawn aku smpai bile2....dy....yati...comel kan dy nih??

aku sygggggggggggg dy sgt2 sbb dy la sahabat aku....sejak skolah bile aku kuar ngn dy ibu ngn ayh mst xpenah halang...xkesa...kuar pg balek mlm...ni la kami...mmg suke merayap bile dua2 cuti....

sejak masuk mtrx, dy kedah, aku kat tngkak...kitorg susah sgt nak jmpe..sbb mtrx jarang cuti...cuti pon jap je...lgpon mase tuh blom lgkah pnjg lg...xde lesen...so xleh kuar merayap...tp pas da masuk U, dy UTHM (sgt dekat ngn uma) n aku UKM...jaoh tuh...poyo...kitorg pon jarang jmpe tp skali da jmpe mmg x ingt nak balek....bleh lepak on9 smpai berjam2 lmenye....kuar pg...balek mlm....padahal xde la jalan jaoh sgt....haha....tp aku suke...xde la bosn sgt cuti aku...

sejak dy keje kat maslee jd cashier, aku da bosan sket la...nak kuar pon xde kwn...akmal je la jd mangse..bile xde yati aku cari dy...**haha, jgn mrh abg, gurau jek** penah mase raye last year, kitorg kuar ptg,,,pas zohor....pusing2, g uma kwn, dr pontian ke benut ke kukup....mmg heaven la..seronok gler,..puas jmpe membe....kitorg balek uma da tgh mlm da...haha...mase tuh la bru ibu ngn ayh risau sbb da lbh kol 10...selagi blom kol 10 diorg ok lg....hehe..2 yg best 2...da la mase tuh fon aku mati...mmg xleh cntact la...si akmal ni pon riso...siap nak kuar cari aku lg...mase ni la br aku tahu dy btol2 syg kan aku....hehehe...

yg aku nk cite sbnanye....mlm td aku cam mngalami masalh emosi telmpau sket n org yg aku cari yati....mmg dy yg aku cari bile aku da nanges....xkesa la xdpt cite depan2,,,fb ade...fon ade...aku cite sume....sgt berterima kasih kat dy sbb jd teman aku susah senang...wpon dy penat baru balek keje, dy dgr je masalah aku....tq sgt2 sahabat.....

aku syg dy nih....dy bakal engineer...bangge aku ngn ko...yeah!!! next week aku balek,,ko benti keje je, kite kuar sesame....luv u dear....

2 org bkate2:

Anonymous said...

hey sayang!!!sungguh terharu!!!hehehe...anything 4 u dear!!syg ko gak tau!!!=) pe pun, take care tok sem ni..aku da start mengeluh ni..huhuu...c u nnt..da~

w.@.W.a said...

huhuh...syggg ko gak...tq sgt2 utk segalenye....