Jun 16, 2010

::nak abes sotsem dah::

gedebak gedebak gedebuk.....yehaaa!!!!!! nak abes sotsem dah...sem pendek yg sgt bosan sbb kene jd warge setia ukm di musim cuti sem yg sgt pnjg nih...adeh....dugaan btol....tp xpe..kuliah abes da...tggl nak exam jek....exam 23 n 24 jun....23hb pengurusan emosi n 24hb sejarah pemikiran...pas 2 balek uma ..yeah!!!! yabedabeduuuuuu....wawa sila besabo....exam dulu ye...

ni nak cite pasal balek lak...aku, ana n ucop (jejaka ensem yg slalu wat kami ktawe) haha...ucop jgn prasan....ni nak cite nih....pas exam nnt kitorg nak balek sesame ngn kete ucop nih...naseb la masing2 da ade lesen..leh gnti2...ucop ni kalo da ngntok mmg x leh bkk mate tros....so leh la kami drive tukar2 smpai la jb...pas 2 smalam si ana ni tnye2 la si ucop nih cane...yg ucop jwb..**beg aku byk, 5 beg...** ko gler ucop...kalah kami yg pompuan nih...aishhh...pe la yg ko bwk spnjang sem nih...

aku sebenanye xtau nak tulis pe tp sebb xnak biar blog aku besarang tebuan, aku coret2 gak la...da la...mlas da nak pk...nak stdy....cewahhhh....wawa poyo..

0 org bkate2: