Jul 11, 2010

::story mory smpai muntah::

hye kwn2..lme da x merepek kat blog nih...mklum la..uma i xde tenet..2 yg menyepi jek...ishhh...aku penat sebenanye nih...baru sampai ukm...baru siap kemas brg..owh br ingt..ade lg 1 kotak brg aku kat stor..mlas nak amek..nnt la...mlm ke...sok ke...hehhe...

cuti aku 2 mggu je nak bnding ngn kwn2 aku 2bulan 2 mggu...huh....tp x pe...cuti kali ni sgt best...mmg best la...aishhh....da nak mule mgedik nih....hehe

nape aku kate best???

::sbb aku dpt luangkn mase ngn en akmal aku..heheh...best seh..aku suke...nak g mane je mst aku ajak dy...haha..padan muke dy...da la kene ikot aku...jd driver lak tuh...cian kamu akmal...tp pe leh wat, lyn je kerenah aku....

::sbb aku dpt kuar ngn kwn gosip aku...yati ngn erin...gler r kitorg...kuar dr pg smpai ke ptg...kitorg mmg gini...kalo da jmpe x reti nak balek uma..mcm2 gosip ...ishhh....lepak2..karok...seronok gler....

aku da penat la..rase cm nak demam jek....

0 org bkate2: