Dec 29, 2010

Kita harus tabah dan bersedia
Cekal hadapi kemungkinan yang tiba
Kadangkala yang berlaku
Di luar kemahuan kau dan aku



-cmni agknye bile da jaoh...kene sntiase percaya dan x pk bukan2...

-kalo x, mst gadoh...aku benci gadoh..aku benci bile ade prasaan marah+pk bukan2+mulut nak ckp ape je tnpe pk...

-aku x suke org mempermainkan ape yg aku ckp...mgkin bg dy bende ni gurau tp bg aku bukan...setiap perkataan yg aku ckp bukan utk dpermainkan...dlm giler2 aku nih, aq seorg yg serius sebenanye...

-aku xkan start ckp melalut kalo xde sape sakitkan ati aku...hati aku sgt sakit tp kenapa aku mudah memaafkan?? aku x fhm...

-sekali aku soh berubah, tolong berubah...

-aku nk bahagia sentiasa...

-aku tau alasan gado sbb rindu...aku fhm..aku pon gitu,..tp xnak gado sbb bende2 yg kecik...yg sebenanye leh settle tp saje nak wat bende tuh lmbt nak di settlekan..

-wpon gado, tp syg aku utk dy xpenah berubah...sbb aku ade jnji ngn diri aku sndiri...aku sgt siyes dlm perkara cmni...

-kite da same2 jge hbgn nih selama 5 tahun...kite tros jage selama mungkin sehingga kite dijodohkn..insyaAllah...

-i'll alwaz love u muhammad akmal...


2 org bkate2:

c H i k said...

Kalau tak gaduh, bosan kot. Terasa macam dalam lakonan. Hehe. Pada aku lah. :p

w.@.W.a said...

btol la chik..kdg2 gado tuh wat kite makin rapat...hehe