Dec 31, 2010

::welcome 2011 n bye 2010::

pejam celik pejam celik da abes da setahun..kejap jek mase ni berlalu...teringt status ym anep yg x penah berubah--->"masa xkan brenti"..ye mase x kan berhenti..masa pergi meninggalkan kite dgn begitu pantas...mmg xsempat nak kejar kalo kite da buang mase cm 2 jek...konon2 ade mase laen, tp sebenanye xde mase yg nak tggu kite...kite kene sntiase kejar mase tuh...


byk da kngn tahun 2010..kngn yg wat aku senyum, kngn yg wat aku sedih, wat aku rase takot, wat aku nk menanges..sume ade..sume jd 1 dalam tahun 2010..tahun 2010 genap la umo aku 20...hilang da angka 1 dalam umo aku...alhamdulillah..selama 20 tahun ak ade kat dunia nih, hidup aku smpurna...ak ada family yg sgt2 memahami aku, syg kat aku n adek2, sntiasa support aku dal ape2 keadaan..aku ade kwn2 yg selalu menceriakan aku...n aku ade b yg x penah lupe utk tros syg aku...tq semua...aku rase beruntung sgt...

tahun 2010 sgt2 bermakne utk aku..sbb nye ::

-aku da YAKIN drive kete wpon pada wktu malam...

-ayah da bg aku drive sendiri dr JB-BANGI n aku da dpt dua2 kunci..wira n pesona..

-aku dpt DIVING LICENSE...rindu nak dive skrg...rindu bersama kwn2 dlm air

-b da further stdy kat cheras...DEKAT ngn aku..weee~~

-rezeki utk family makin bertambah...alhamdulillah..tq ibu hadiahkan henset...tq ayah sentiasa betolkan kete....

-aku da 3rd year,,,sesi terakhir...2010/2011 di ukm...

-genap 5 tahun rltnship aku ngn b...alhamdulillah..x sngke kan..ingt kapel zaman skolah x lme gni...

-byk lg sebenanye..tp xleh nk ingt sebeb selsema wat aku slow sket...

WELCOME 2011...

-ak da 21 skrg...da leh daftar utk mengundi...undi anda adalah rahsia X

-da beso pnjang rupenye ak...da xleh jadi kanak2 lg..manje ngn ibu ayah...jgn mengada...

-da leh kawen...ok ni bkan azam..ni gedik + gatal...

-mase ngn mariners, kajaian semakin singkat....sedih...


semoga tahun baru ni mmberi byk perubahan utk hidup aku dan diri aku..amin...


0 org bkate2: