Apr 5, 2011

::i'm lucky bcoz i've them::

mereka buah hati saya
mereka jiwa saya
mereka nyawa saya
mereka segalanya utk saya

mereka ad bile sy senang
mereka ada bila saya susah
mereka ad bila sy ketawa
mereka ada bila sy sedih

mereka *bintang* saya



ibu n ayah..the best parents ever n ever

ibu dan ayah x penah penat layan ak..tunaikan semua keinginan ak..bg ape je yg ak mntak..mereka x pernah wat ak kecewa..xpernah wat ak nanges...mereka sentiasa ad utk dgr luahan hati ak...dengar masalah dan rasa gembira dgn kejayaan ku...mereka ibu dan bapa..mereka sahabat..mereka kekasih...i love them damn much...mereka tidak akan sama dgn sape2 pon...mereka no 1 dlm hati ak dan idup ak...


muhammad akmal bin abdullah

dear kawan ak pada mulanya...dy menjadi teman bila ak perlukan dan dy menjadi sahabat bila ak x kuat...kini, dy teman, kawan, sahabat, kekasih, dan tmpt ak luahkan segalanya selain ibu dan ayah...dear x penah jemu layan perangai ak...layan sifat mengada ak..dear sabar ngn kerenah ak utk pertahankan hbgn kami...dari beruniform skolah, shngga ke dgree, dear ad utk sy....terima kasih bee...trima kasih jgk utk sgala nasihat dan berusaha utk mengubah ayg mnjadi lbh baek....i love u...

my sweetsour frens mariners

mariners 08-11 adalah family tersayang di ukm...mereka sntiasa buat ak ketawa,..mereka teman ke mana2...mereka sahabat utk selamanya...kami x ramai tp bila kami bersama, kami satu fmly yg besar...mcm2 cerita kluar...mcm2 hal kami buat together...saya x kan lupa mereka smpai bile2...xmgkin akan lupa kngn bersama mereka...kerana mereka sgt istimewa..




terima kasih kerana membahagiakan diri ini
terima kasih kerana terima diri ini
terima kasih utk semuanya

TERIMA KASIH YA ALLAH KERANA MENEMUKAN AK DENGAN MEREKA...

1 org bkate2:

e'in said...

ko ske wat ak terperasan lalu tacin'..ak terperasan kerana ak warga marine jgak,bukan warga emas taw..ak masih muda..hahaha..

ol da best wa!!..jgn sesekali lupe aku,mksd ak kenangan kte semua..

tke cre my fwennn~~ ;)